۱۳۸۸ مهر ۲, پنجشنبه

فرانسيس مك كويد: من اهل نيويورك هستم؛ احمدىنژاد از شهر من برو بيرون!

فرانسيس مك كويد از مركز راكفلر و كميته ”عليه احمدىنژاد“ در جمع حاميان مقاومت و مجاهدان اشرف در نيويورك سخنرانى كرد و حمايت خود را از اهداف آنان اعلام كرد. وى در سخنانش گفت:
خانمها و آقايان؛
من يك آمريكايى هستم ولى برادر معنوى اشرف مىباشم.
من اهل نيويورك هستم و مىگويم: احمدىنژاد، از شهر من برو بيرون!
آيا بهاندازه كافى با افكار تروريستى خودت به نيويورك و به آزادى صدمه نزدهاى؟
از در عقب سازمان ملل خارج شو، يه قايق بگير، سوراخش كن و غرق شو!
دوستان من!
ما ديگر مثل يونانيها و ايرانيها كه در يك مسير باريك در تريپولى به هم خيره شده بودند نيستيم.
ما كنار هم، شانه به شانه هم، و با اندك فرصتى كه پيش آمده، در اين‌جا ايستادهايم تا تروريسم را متوقف كنيم. بهرغم آنچه دولت آمريكا ممكن است توصيه كند، احمدىنژاد و تروريسم بدانيد كه بايد از آمريكاييان بسيارى عبور كنيد تا راه خود را باز كنيد. ما ميهن پرست هستيم و روح پيشتازى داريم و تو را مأيوس خواهيم كرد!
جان آدامز دومين رئيسجمهور ما گفت: براى موفقيت دعا نكنيد، بلكه دعا كنيد كه لايق موفقيت باشيد.
آنها مىتوانند دستانم را قطع كنند و پاهايم را ببرند. مىتوانند ما را بكشند، ولى نخواهند توانست حركت اجتناب ناپذير به سوى استقرار موفقيت آميز آزادى در ايران و آمريكا را متوقف كنند.
به نبرد نيك خود ادامه بدهيد!.
از سایت مجاهدین

هیچ نظری موجود نیست: