۱۳۸۸ مرداد ۳, شنبه

تظاهرات هزاران تن از مردم تهران در ميدانهاي ونك و وليعصر

بنا به گزارش ستاد اجتماعي مجاهدين در داخل كشور, امروز شنبه 3مرداد, در چهل و سومين روز قيام سراسري, هزاران تن از مردم تهران در ميدانهاي ونك و وليعصر عليه فاشيسم مذهبي حاكم دست به تظاهرات زدند.
در ساعت1900 در تقاطع ميرداماد- وليعصر مردم با شعار” نيروي انتظامي خجالت, خجالت” دست به تظاهرات زدند و شعار” مرگ بر ديكتاتور” سر دادند. در ساعت1930گارد ضدشورش و ديگر نيروهاي سركوبگر به هزاران تظاهركننده در ميدان ونك حمله كرده و آنها را مورد ضرب و جرح قرار دادند. يك گروه از مأموران ضدشورش يك دختر جوان 17ساله را پس از آن كه به طرز وحشيانه اي مضروب كردند تحويل مزدوران لباس شخصي دادند. نيروهاي سركوبگر مردم خشمگيني كه به اين سركوب وحشيانه اعتراض مي كردند را نيز با باتون به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند. آنها شيشه ها و چراغهاي خودروهاي معترضان را با باتون خرد كرده و سپس پلاك آن را مي كندند تا بعد بتوانند صاحبان و رانندگان خودروها را دستگير كنند.
نيروهاي سركوبگر مردم پراكنده در تمام کوچه ها و خيابانهاي اطراف ميدان ونك را با كتك و با فحش و ناسزا پراكنده مي سازند و مغازه هاي اطراف ميدان را به زور مي بندند تا مانع هرگونه حضور مردم در اين منطقه شوند. گشتهاي موتوري مزدوران نيز مستمر در حال گشت زني در منطقه هستند و با حمله به مردم مانع از توقف آنها مي شوند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
3مرداد1388(25ژوييه2009

هیچ نظری موجود نیست: