۱۳۸۸ مرداد ۴, یکشنبه

تظاهرات در خيابان جام جم تهران ، با جرقه مراسم ختم شهيد محسن روح الاميني

به گزارش ستاد اجتماعي مجاهدين در داخل كشور از ساعت 17 امروز بيش از هزار و 500تن از مردم بپاخاسته تهران در خيابان ولي عصر با خروش شعار مرگ بر ديكتاتور با انبوهي از نيروهاي سركوبگر درگير شده و به جنگ و گريز مي پردازند.
اين تظاهرات كه جرقه اوليه آن در مراسم ختم محسن روح الاميني از شهداي قيام سراسري در مسجد بلال در خيابان جام جم زده شد، سريعاً به خيابانها و مناطق اطراف كشيده شده است.
تظاهرات درحالي برگزار شده كه منطقه به طور كامل به اشغال نيروهاي امنيتي درآمده و يك حكومت نظامي اعلام نشده برقرار شده است.
براساس گزارش دريافتي در خيابان ولي عصر نزديک مسجد بلال مأموران سركوبگر دهها گاز اشک آور به سوي مردم شليك كردند و همچنان به جمعيت يورش مي برند. در همين حال انبوهي از مزدوران سركوبگر در ميدان ونك با تجهيزات و خودروهاي نظامي مستقر شده اند.

درساعت 17 و 30 دقيقه جمعيت زيادي از ميدان ونك به سوي راديو تلويزيون رژيم راهپيمايي خود را شروع كردند. تظاهركنندگان بدليل غلظت نظامي منطقه ابتدا به سمت پارك ملت سرازير شدند و با شعارهاي مرگ برديكتاتور و” مرگ بر تو” و بانگ الله اكبر با مزدوران سركوبگر درگير شدند.
در ساعت 18 و 30 دقيقه بيش از 1500 نفر از جوانان و مردم كه ميخواستند در مراسم ختم شهيد روح الاميني در مسجد بلال شركت كنند مورد تهاجم و يورش ماموران وحشي لباس شخصي و نيروي انتظامي قرار گرفتند. نيروهاي سركوبگر با پرتاب گاز اشك آور به سوي مردم معترض قصد پراكنده كردن آنان را داشتند اما جوانان حاضر به ترك منطقه نشدند و تصميم گرفتند به هر قيمتي در اين مراسم شركت كنند.

هیچ نظری موجود نیست: