۱۳۸۸ مرداد ۶, سه‌شنبه

العربيه: ملتى كه خواستار زندگى است، هرگز نمىميرد

تلويزيون العربيه گفت: روز يكشنبه خانوادههاى دستگير شدگان تظاهرات در جلو زندان اوين در تهران تجمع كردند العربيه در گزارش ديگرى گفت: مردم ايران، هيچ فرصتى را براى اعتراض كردن از دست نمىدهند و مىگويند: ملتى كه خواستار زندگى است هرگز نمىميرد. العربيه افزود: بهرغم سركوبى كه رژيم ايران عليه تظاهر كنندگان بهكار مىگيرد اما آنها از هر مناسبت دينى و ملى بهره مىگيرند و دست به اعتراض مىزنند.نيروهاى پليس و بسيج و لباس شخصيها با مردمى كه در ميدان ونك در تهران تظاهرات مىكردند با همان شيوههاى خشونت‌آميز شناخته شده رفتار كردند ولى تظاهر كنندگان از شيوههاى مختلف براى تجمع در ميدانهاى عمومى و شكستن اقدامهاى شديد امنيتى استفاده مىكنند. مردم با اعتراضهاى خود روزهاى انقلاب اسلامى و سقوط شاه در سال 1979 را در خاطرهها زنده مىكنند. طبق معمول و مثل گذشته در اين تظاهرات نيز تعداد زيادى از جوانان دستگيرشدند. اين درحالى است كه خبرها به نقل از وزير بهداشت حاكى از اين است كه وضعيت زندانها وخيم است.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

ملت شريف و شجاع ايران زمين

تجمع اصلي مردم ايران روز معرفي كابينه دولت غير قانوني احمدي نژاد به مجلس خواهد بود.
بايد يك تجمع چند ميليوني در ميدان بهارستان برگزار كنيم و مانع ورود قوم متقلب به خانه ملت شويم، تا آنجا كه در توان داريد اين موضوع را به همه اطلاع دهيد.
از مدیر سایت خواهش میکنم برای اطلاع رسانی این مطلب را در یک گوشه از سایت قرار دهند ترجیحا در گوشه بالا که همون اول همه ببینند مرسی