۱۳۸۸ مرداد ۶, سه‌شنبه

نيروهاي ضربت و پليس ضدشورش با لودر و ماشين آتش نشاني و آمبولانس آماده حمله به اشرف

خانم مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران روز گذشته در رُم با صدور بيانيه اي, اعلام كرد:
همزمان با قيام مردم ايران در برابر فاشيسم ديني, ساكنان اشرف اعضاي سازمان مجاهدين خلق ايران در عراق, به مقامات آمريكايي و عراقي اعلام كرده اند, همچون ساير ايرانيان تبعيدي و داوطلب, با شرايط مشخصي آماده و متقاضي بازگشت به ميهنشان هستند.
اما نيروهاي ويژه پليس عراق از شب گذشته به آماده سازي براي حمله به اشرف و ورود قهرآميز به داخل آن كه خواستة رژيم هراسان آخوندي براي سركوب و محاصره هر چه بيشترِ ساكنان اشرف است, مبادرت كرده اند. نيروهاي ضربت و واكنش سريع و پليس ضدشورش از بامداد امروز در ورودي اشرف مستقر شده و آرايش حمله و تهاجم به خود گرفته اند. آنها براي ورود قهرآميز به داخل قرارگاه , تعدادي لودر و ماشين هاي آتش نشاني و آمبولانس به همراه آورده اند. اكيپ ها و ستونهاي جديد نيرو در حال انتقال به اشرف مي باشند.
كميته پارلماني ايران آزاد در پارلمان انگلستان از سوي اكثريت اعضاي پارلمان و 200 تن از اعضاي مجلس اعيان و كميته دوستان ايران آزاد در پارلمان اروپا, كميته نروژي دوستان ايران آزاد و كميته بين المللي ساخاروف در دانمارك و كميته بين المللي در جستجوي عدالت كه بيش از 2000پارلمانتر را در اروپا و آمريكاي شمالي در بر ميگيرد، در نامه هاي خود به پرزيدنت اوباما و مقامات آمريكايي و عراقي, تصميم دولت عراق براي حمله به اشرف و واردكردن خشونت آميز نيروهاي پليس به داخل كمپ را بشدت محكوم و خواستار ممانعت از آن شدند.
اين كميته ها در نامه هاي خود با يادآوري مسئوليت ايالات متحده در مورد حفاظت ساكنان خلع سلاح شده اشرف, خاطرنشان كردند كه سركوب نيروي اصلي اپوزيسيون رژيم ايران در عراق خواستة خامنه اي ديكتاتور مذهبي است كه در 28فوريه از مقامات عراقي خواهان اجراي توافق دوجانبه براي سركوب و اخراج ساكنان اشرف گرديد.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
6مرداد1388 (28ژوئيه2009

هیچ نظری موجود نیست: