۱۳۸۸ مرداد ۴, یکشنبه

دانشجويان علم و صنعت ، بي اعتنا به تهديدات وزارت اطلاعات تظاهرات خود به مناسبت چهلم شهيد كيانوش آسا را برگزار كردند

امروز دانشجويان دانشگاه علم و صنعت تهران به مناسبت چهلمين روز شهادت كيانوش آسا، دانشجوي كارشناسي ارشد رشته شيمي اين دانشگاه با شعارهاي مرگ بر ديكتاتور و برادر شهيدم حقتو پس مي گيرم تظاهرات كردند و خشم و انزجار خود را از ديكتاتوري فاشيستي آخوندي ابراز نمودند.
اين مراسم در حالي برگزار شد كه مأموران وزارت اطلاعات و حراست دانشگاه، دانشجويان را تهديد كرده بودند كه حق برگزاري مراسم و راهپيمايي ندارند.
دانشجويان بدون توجه به اين تهديدات ، ابتدا در برابر دانشکده شيمی محل تحصيل شهيد کيانوش آسا حضور يافتند سپس به سمت مسجد دانشگاه راهپيمايي كردند. دانشجويان در مسير راهپيمايي شعار مي دادند“مرگ بر ديکتاتور”، “کشتی جوانان وطن الله اکبر، کردی هزاران در کفن الله اکبر”، “دانشجو می ميرد ذلت نمی پذيرد”، “عزا عزاست امروز روز عزاست امروز، دانشجوی ايرانی صاحب عزاست امروز”.
دانشجويان پس از آنكه متوجه شدند مديريت دانشگاه قصد برگزاري مراسمي نمايشي در مسجد دانشگاه علم و صنعت را دارند، اين مراسم را تحريم كردند و به راهپيمايي خود تا درب دانشگاه ادامه دادند. دانشجويان در پايان اعلام نمودند که تا پايان هفته هر روز از ساعت ۸ الي ۱۷ به مانند دو روز گذشته در برابر دانشکده شيمی تحصن كرده و با روشن کردن شمع در کنار عکس شهيد كيانوش آسا ياد او را گرامي خواهند داشت.دانشجويان همچنين اعلام نمودند در اعتراض به شهادت كيانوش آسا به دست جنايتكاران رژيم آخوندي تا اطلاع ثانوی در جلسات امتحان حاضر نخواهند شد. پيشتر نيز تعدادی از امتحانات دانشکده مهندسی شيمی به دليل عدم حضور دانشجويان لغو شد. دانشجويان امروز به نشان سوگواری، پيراهن مشکی و همچنين دستبندهای سياه بر دست داشتند. دانشجويان همچنين اعلام كردند در شب های آتی اعتراضات خود را در صحن دانشگاه و خوابگاه ها ادامه خواهند داد.

هیچ نظری موجود نیست: