۱۳۸۸ مرداد ۲, جمعه

«مردم ايران عليه فاشيسم مذهبى»

پیام مریم رجوی به کمیته دوستان آزاد در پارلمان اروپا:
اين دوران پيروزمند ديگر به عقب برنمى‌گردد. اين پيروزى سياستى است كه شما از برجسته‌ترين مدافعان آن بوده‌ايد. شما از راهحل سوم حمايت كرديد. امروز قيام كنندگان در خيابانهاى تهران همين راهحل را درخواست مى‌كنند.
ما اكنون با تمام قوا براى پيشرفت قيامها مى‌كوشيم. يعنى براى حاكميت مردم و برقرارى آزادى در عين حال، خواستار خونريزى هرچه كمتريم. از اين‌رو، بهرغم سوابق جناح مغلوب، از آن مى‌خواهيم ولايتفقيه را نفى كند و به مردم بپيوندد. ما از فتواى آيت ‌الله منتظرى براى عزل خامنه‌اى استقبال كرده‌ايم. شما مىدانيد كه مسعود رجوى در پيامى به مجلس خبرگان، از آنها خواست كه خامنهاى را عزل كنند تا از جرايمشان كاسته شود.
موضوع الان به هيچ وجه دعواى انتخابات نيست. بلكه مردم ايران حق حاكميت خودشان را مىخواهند و ما موظف هستيم با تمام توان از خواستهاى مشروع آنها حمايت كنيم.
ما خواهان ابطال انتخابات قلابى و برگزارى انتخابات آزاد تحت نظر ملل متحد هستيم. در سطح بين‌المللى از همه دولتها مى‌خواهيم روابط سياسى و اقتصادى خود با اين رژيم را تا توقف سركوبها، تعليق كنند.
امروز بعد از وقايع اخير ايران براى همه روشن شده كه اهداف ما دقيقاً همان خواستهاى مشروع مردم ايران است كه ديگر كسى قادر به انكار آن نيست.
انتظار داريم پارلمان اروپا درتحريم ديپلوماتيك رژيم، پيشتاز شود و با هر امكانى به حمايت از قيام سراسرى ايران برخيزد.... ادامه مطلب

هیچ نظری موجود نیست: